Nov 1, 2014

Kali ni aku g jalan-jalan Hong Kong..Tapi just sekejap aja. I went there alone ..Fish akan tunggu aku disana..takut jugak g sana, sebab rata-rata Chinese..luckily diorg tak racist..tapi lagi gabra time aku g Ostralia dulu...habis semua diorg suh buka. Airport HK not so secure..dan tak berapa ketat..even gitu tourist still kena ikut peraturan ler. No tentative, pergi sana ikot suka aku nak g mana. Gitu la konsepnya..Lgpun stay dengan Fish n family..masa terhad sebab dia pun tak ada masa banyak sbb kami akan blk Msia sama-sama..so aku faham and bg peluang dia luang bersama asbenya...aku tak la demand banyak...Most scene macam Msia...hihgway sama, signboard sama , cuaca sama, waktu sama dan muka-muka cina pub sama..so aku tak la rasa macam dok tempat lain..tak la jakun. Taraf hidup sana sangat tinggi..Semuanya mahal..Kat sini aku dah banyak jimat seperti penginapana dan makan..thanks to the host...layan gamba







Tol
















0 comments :