Nov 24, 2010

* Sila abaikan background belakang

Haiyooooo, sejak semalam hidung aku asyik berair saja. Opis sejuk gilos , bila kuar panas gilos..dua situasi yang amat berbeza dan akan mengakibatkan aku selsema dan tak sedap mata...hahahha
Badan mula rasa malas dan tidak berdaya. Tapi tak teruk la....masih dalam kawalan...

Meh sini aku syerkan khasiat minum air 1 liter setiap hari. ( atas galakan rakan sekepala, aku pun jadi follower dia..minum air banyak2 ) .
Sebelum ini, badan aku senang sakit, sendi plak senang ja sakit jugak, kepala senang kena migrain, letih badan, sengkak....dan lain2 yang membuatkan badan tak selesa...
Setelah sejak agak setahun aku amalkan air 1 liter/8 gelas atau sewaktu dengannya, alhamdullilah..semua itu sudah kurang ....aku ni kalau nak buat sesuatu kena ada geng, nasib aku baik myfren tu mmg kuat minum ( air putih ) coke pun kuat hehehhe. So aku ada la geng untuk melanggah air yang banyak itu...

* pic courtesy by google

0 comments :