Nov 13, 2010


Happy weekend..matilah aku, gaji dah dapat p enjoy plak...habis RM aku...aku dan Mr hari amatlah leisure..kul 12 tgh bangun tidur hahahah...pastu Mr bergegas g keja la...aku still lepak2 depan TV gemuk ..dok tgk Detective Conan..tetiba orang ketuk pintu...dia cakap nak check kualiti air, dia dari Persatuan Air Malaysia..aku tanya ni bukan jual penapis air kan..confident dia jawab bukan..so aku benarkan dia masuk ...dan terangkan pasal air di rumah aku..mmg air disini agak tidak berkualiti...tapi diaorg menggunakan trick perkataan "penapis air" jadi " perawatan air"...diaorg sudah tukar itu perkataan..pandaikan..lepas tu diaorg cakap just buat permohonan saja dan akan hantar ke persatuan....sebenarnya mereka datang nak jual penapis air yang menggunakan Swiss Technology..mula2 aku rasa ralat juga, tapi why not try. lgpun mmg aku perlu penapis..so aku pun beli huhuhu......so mmg rezeki diaorg lah....tapi mmg aku sedar, air berkualiti menjamin kesihatan..bukan nak promote benda ini, tapi kita mmg perlu benda ini untuk kesihatan..tak kira dari jenama apa, aku syorkan kena ada water filter....


0 comments :