Feb 12, 2009

Dah lama tak update blog ni. Semenjak pindah umah ni la akibatnya. Blog pun tak sempat nak ngadap. Hari tetiba rasa nak update.
Entah la, aku rasa jiwa aku dah hilang lagi ker...My soul is gone. Mana dia pergi aku pun tak tahu.
Nak kata aku tak der benda nak buat, ada jer nak buat. Nak kata tak der masalah, ader jer masalah.
Adakah bila kita mendapat sindrom 3, kita jadi begini? Adakah aku terlalu cool...Entah la. Aku sendiri pun tak faham apa yang aku nak sekarang. Dulu bila berada di 20an, apa yang aku nak mesti akan aku dapatkan. Bersemnagat dan berjiwa kental. Segala cita-cita aku akan tunaikan. Sekarang lebih banyak dengar masalah kekawan dan family dari diri aku sendiri..
Aku dah tak tahu siapa aku. Macamana aku nak buat? Mendapatkan kembali apa yang aku ada dahulu.
Ada keriangan, ada harta, ada duit , ada kemarahan, ada keceriaan.
Adakah sekarang lebih baik dari dulu..yang mana aku lebih cool, bahagaia dan cool lagi?
Entahla....
Tapi yang aku tahu sekarang I am damn cool.....fuh....
Apa-apa pun boleh...macam tak da boundry....hehehehe

0 comments :