Feb 12, 2009

Weekend ni apa nak buat? Nak g jalan-jalan pun duit dah RM down to zero..Kalu nak g jalan2 duit mesti penuh pocket, baru best. Window shopping, not my type. Kalu aku, tak der nak window shopping dah, aku akan right to door shopping and grab. Kalu duit dah habis lebih baik dok umah buat amal kat diri sendiri. Apa yang akan aku beli kalu aku dapat duit jutaan RM ...
Mula-mula...
1. Aku nak bayar semua hutang tertangguh
2. Aku mesti derma kat mak bapak dan family dulu
3. Aku derma plak kat badan kebajikan
4. Aku derma untuk diri sendiri la.....
seperti :-
Aku nak sebuah rumah ala-ala resort di Pulau Redang
Aku nak set berlian n emas pelbagai koleksi
Aku nak 2 minggu sekali aku g spa n body slimming
Aku nak buat hair treatment
Aku nak koleksi jam tangan Tag Huer
Aku nak koleksi handbag dari Coach
Aku nak koleksi pakaian dari Tom Abang Saufi..

Apa lagi yek.......jap ada keje nak sambung....

0 comments :