Aug 23, 2011

 Ikan tinggal tulang
 Sawadikap
 Food Hunter I
 Ikan vegetarian, dia makan carrot ja..
Food Hunter II

Last week, aku p masjid India dua hari berturut-turut. Walaupun aku ada pilihan banyak tempat untuk membeli, seperti di Bangi, JJ ka, Pavi ( chewah ) atau mana2  la...aku lebih berminat di Masjid India atau Tunku Abdul Rahman. Wah seronok aku tengok. Betapa meriahnya Malaysia...I LOVE MY COUNTRY....almaklumlah Merdeka just around the corner. Tapi kali ini mmg aku rasa agak puas hati sebab dapat benda2 yang aku nak, cuma susah betul nak cari baju Melayu mydarling ni. So, terpaksa la dia pakai baju lama. Aku rasa tahun depan kena tempah awal2 lagi. Kalau baju sendiri, body aku fit dengan ready made baju yang bersaiz M atau L. So, hari pertama buka puasa di Collisuem Cafe dengan Wani n Wana. Nasi goreng Cili Padi, boleh la tahan...tapi musykil juga, ada bar kat situ, ada jual arak...tapi halal, tapi bar sebelah nun dihujung dan meja2 di tengah....anyway aku yakin ja...Hari kedua buka puasa denga Mizah di Thai Restaurant atas SOGO sana, sedap la jugak, puas hati....Penat berjalan tapi berbaloi, dapat rasa kemeriahan raya , pelbagai bangsa yang pergi shopping. Ya ampun ramai orang pada hari Sabtu tu, Ahad macam reda skit....Ramadhan Terakhir sudah start, mau nonton...

0 comments :