Sep 7, 2011

Orang sibuk beraya pergi open housekan. Aku pergi jugak, pergi beraya di Hoaspital Putrajaya...Setakat ambik darah aku ok lagi. Ini nak jumpa doc, aku penat sikit, sebab terpaksa tunggu lama,.Walaupun rasa macam awal dah datang, tapi ada lagi yang awal tuuu
Actually , ni first time aku selama ini pergi check up 2 klinik berlainan dalam satu masa. Sungguh cemas keadaan nya....tak tenang aku dibuatnya, habis satu daftar , pergi lagi satu kaunter. Pas tu tunggu yang mana panggil dulu, terkejar-kejar juga aku di buatnya. Last2 aku ambik keputusan aku tunggu yang kaunter E, elok-elok aku nak labuhkan punggung ku yg seksi ini, nombor dipanggil..Alhamdullilah, nasib baik tak terlepas, ramalan ku benar belaka. Pas habis baru pergi kaunter A...yang ini agak lambat..dah kul 1.00 tgh lebih, baru la nama dipanggil...lama jugak aku berbincang ngan doc, hampir-hampir kul 2 pm. Aku dah cuak, lalu minta la MC..dapat babe...
 Kaunter Pendaftaran Hospital Putrajaya
 Ini baru daftar kat depan, belum lagi daftar klinik..
Warga sakit

Habis saja , aku pun tekan minyak ke BB, tengok kedai sewa baru di Low Yat...entah tak da keputusan lagi...kita tunggu , bos mau pelan apa....

0 comments :