Sep 28, 2011

Raya dah nak abis....seronok juga aku sambut syawal tahun ni, ada sedikit perubahan ke arah kebaikan. Puasa aku pun ada perubahan sebab mungkin dah dewasa, so benda yang tak berfaedah mbe aku dah tak mau buat. Lagipun mybuddy tu pun dah menuju kebaikan, aku pun turut serta.Tak norty lagi...
Sebut pasal open house ni, macam-macam la style nyer...ada yang bertujuan menjemput mengeratkan silaturahim, na tunjuk umah pun ada, nak tunjuk hebat pun ada...apa pun tujuannya ingat ! kita buat open ni tujuan kerana Allah, jemputla sesiapa sahaja demi mengeratkan silaturrahim dan lebih afdal jemput anak-anak yatim, fakir miskin dan sesiapa yang teringin ketupat tak dapat2 hahahha.....
Yang tak terkena open house, tahun ni bukan rejeki kita nyer....tahun lain, sebab tahun ini kta berkemampuan....apa pun aku ucapkan terima kasih pada kawan-kawan yang menjemput dan yang tak jemput aku pun tak pa..no hard feeling....adios.....

0 comments :