Nov 2, 2011

Hari ini boleh dikatakan lebih baik dari semalam. Tapi bab makan aku tak leh nak kata apa, makan sikit pun berat naik, makan banyak pun berat naik...sekarang aku cepat sangat jauh hati / merajuk, padahal perkara tu bukan kena aku direct..tapi perasaan ini sungguh terguris...
Ada la officer kat opis, bab makan pun dia nak sound macam la kami ni mcm budak2 , ada ka dia sound yang kalau nak makan jangan sampai orang kursus tak dpt makan ! what the fuck? come on lar...pernahkah org training tak cukup makan? pernah tak? sungguh sarcastic. Terus aku tak lalu nak tgk muka dia..buat masa ni la...lepas ni aku ok balik...pernahkah dia sedar setiap perkataan itu melambangkan keperibadian seseorang?  Banyak perkara juga yang bermain dalam fikiran dan kepala hotak aku ni. Lebih baik aku lupakan saja...

0 comments :