Nov 5, 2011

Sahabat adalah perkara yang agak penting di dunia ni.Tanpa mereka hidup aku tak ceria. Aku ada sahabat dari zaman sekolah rendah, menengah , belajar kolej dan zaman bekerja. Aku bersyukur di kurniakan sahabat seperti mereka ini. Sepanjang berkawan, macam-macam jenis kawan yang aku jumpa, alhamdullilah sehingga kini ada diantara mereka masih menjadi sahabat .
Ada yang jenis bila susah, baru cari kita, ada yang jenis tak suka menyusahkan kita, ada yang suka kita light2 ajer dan ada yang tak suka kita.Tapi aku akan setia pada kawan yang rela bersusah payah bersama.
Sempena Aidiladha ni, bukan erti kata korban lembu sahaja, tapi pengorbanan kita terhadap perkara lain seperti sahabat, keluarga dan agama serta nafsu.
Cerita lain plak, ubat calsium aku dah habis, lately rasa sakit belakang menjadi-jadi selepas bangun tidur, after few hour baru ok. Entah la, the more aku try to be better person, the more harm come to me...what should i do? redha  jer la.....cool tak?

0 comments :