Jan 13, 2012

Walaupun kadang-kadang hidup aku dilanda bermacam-macam dugaan dan rintangan, tapi aku akan hadapi dengan penuh keredhaan dan keseronokan. Sebab :
1. Aku tak tahu apa yang akan berlaku esok hari
2. Aku tak tahu bila ajal akan menjemput
3. Aku mahu orang yang aku sayang sentiasa bahagia dan gembira
4. Aku mahu melihat dunia sentiasa tersenyum
5. Aku yakin Allah itu adil dan maha mengetahui dan menyayangi
6. Aku yakin Allah itu tahu hati aku
7. Aku yakin Allah itu satu
8. Aku redha dengan ujianNya
9. Aku redha dengan ketentuanNya
10. Aku redha yang aku adalah hambaNya yang serba kekurangan

Setiap kepayahan itu ada diselit dengan seribu kesenangan, sabar menghadapi segala ujianNya dan berterima kasih pada belas kasihNya....I am pround to be myself..I feel I born to be strong woman.....Alhamdullilah....

0 comments :