Jan 14, 2012

What is LOVE. Love definition to ME adalah sesuatu perasaan yang tidak dapat digambarkan atau diungkapkan. Ia akan terasa di hati dimana jika aku tak dapat melihatnya, hati rasa gundah, kalau tak dapat rasanya aku rasa kecewa. Jika tidak disisi diwaktu sepatutnya, aku mula tertanya-tanya. Kadang-kala bila aku sibuk buat sesuatu, tetiba aku akan teringatkan dia. Jika aku dalam kesusahan , dia lah insan pertama yang aku inginkan. Kalau aku dalam kegembiraan dia lah insan pertama yang ingin aku kongsi senyuman. Cinta itu terlalu dekat di hati sehingga ia menjadi sesuatu yang tak berasas. Cinta adalah sesuatu pengalaman yang amat berharga dan bersifat mengajar sehingga aku sanggup mencari cinta.
Cinta hati hanya lah dihati tetapi cinta abadi hanya untukNya...dalam hidup aku memang terlalu banyak cinta...Aku ada 6 rukun CINTA sendiri ..iaitu..CINTA kepada ALLAH, CINTA kepada SUAMI, CINTA kepada KELUARGA, CINTA kepada SAHABAT, CINTA kepada DIRI, CINTA kepada ALAM...itulah 6 RUKUN CINTA yang aku ada....

Aku percaya pada quot di atas, aku dan dia pernah mengalaminya, dimana aku CINTA akan dia , tetapi aku menolak perasaan itu atas sebab-sebab tertentu dan pergi pada insan lain yang juga atas sebab tertentu, akhirnya tak happy dan akhirnya aku kembali pada dia atas satu sebab sahaja iaitu CINTA dan Alhamdullilah setakat ini kami bahagia dan gembira dengan CINTA kami ini walaupun pelbagai dugaan dan rintangan sepanjang yang kami tempuh.

0 comments :