Apr 14, 2012

Lama tak update entry ...tak ada yang baru dalam hidup aku..everything going exactly like HE wants....macam biasa, cuma aku dah tak tau macamana nak turun berat badan ni...makin aku control, degil  betul lemak2 ni..tak mo turun, turun pun 1 kg...lepas naik plak 2 kg..turun, naik, turun, naik....pening..last2 aku ignore jer..yang penting ubat on time...dalam 2-3 hari lepas aku ada mimpi yang indah sangat bagi pasangan yang dah kahwin...aku mimpi mengandung...yang peliknya aku boleh tengok muka baby tu...bila aku suruh Mydarling pegang perut, baby tu boleh senyum lagi...indahkan...kan kan...harap2 mimpi menjadi kenyataan..sebab aku rasa zuriat penting untuk setiap insan atau manusia ....kerana zuriat la dapat kita menyambung kasih sayang suami isteri, kaum keluarga yang lain...tapi kalau ditakdirkanNya aku begini , aku terima tapi aku akan cari jalan lain seperti adopt child....tunggu masa sahaja....
.

Aku rasa sejak dah masuk early 30 ni, macam kurang bersemangat berusaha dalam apa2 jua bidang yang dibuat. Tapi sedar diri, tak boleh buat cam tu, tapi rasa malas....tooolooong...Jom layan Awie Rafael....

0 comments :