Apr 3, 2012

Sejak dua menjak ni, aku cepat sangat terasa ....mau tak nya...tahu la nak menegur, tak boleh ke tegur cara dewasa,  cara baik,  tak payah la sound2 macam entah apa2...aku rasa maybe dia tak pernah rasa apa yang aku rasa...maybe Allah tak uji dia dengan sakit atau susah...Allah uji denga kesenangan...Allah itu maha adil...memang mulut dia , suara dia memang kuat, kadang-kadang bingit aku...tapi aku tetap respect sebab dia seorang yang lebih umur dari aku. Kalau tak ...  memang la aku ni seorang rule breaker , nakal pun ada, tapi ada juga perasaan....susah betul kalau orang yang tak memahami perasaan orang, tau nak sound direct ja....entah la..sekarang aku boleh terima, nanti kalau aku dah jauh hati, macam mana? mampukah aku berdepan denga situasi ini....
Sesetengah manusia itu telah berusaha, berusaha tanpa henti tapi Allah masih memberi ujian demi ujian tanpa henti...itu beerti manusia itu dekat dengan Allah .....kerana Allah beri ujian demi ujian kerana Allah menyayangi hambaNya ini.....

0 comments :