Sep 14, 2012

(ini dari google, tapi mmg sama macam aku punya tompk)
Tompok pigmentasi badan aku (flek)

Bila aku balik dari kerja, aku rehat di ruang tamu..sungguh rasa selesa....bila malamnya aku lepak bersama suami tercinta ..aku rasa bahagia..aku bersyukur atas rezeki kebahagian yang Allah berikan. Tetapi disebalik perasan ini hanya Allah yang tahu...setiap kali aku melihat setiap jari jemari , telapak tangan dan badan ..aku berasa takut...kulit jari semakin gelap kerana pigmentasi yg tinggi...telapak tangan pun ada juga..badan pun ada tompok-tompok.takut...SLE memang memberi cabaran pada ku...aku tak aktif macam dulu ...boleh pergi sana sini..bila aku balik dari opis ...aku dah flat..dah surrender...sebut pasal kulit gelap-pigmentasi i..bibir , kulit kaki dan tempat-tempat tertentu menjadi semakin gelap...aku kena cari B complex..kalau still sama aku dah buntu.Badan semakin lemah, walau kadang kadang aku gagahkan diri dan ignorekan rasa-rasa penat ....Aku nak mengadu disini untuk lepaskan rasa gelisah .

0 comments :