Sep 20, 2012

Semalam mmg aku tak ada mood nak masak ...nak kemas bagai ooohhh..tidak...Cu aku plak call suh dtg umah ambil agar agar gula merah...kena la gi ambik ..penat dia buat agar agar tu..dah sampai umah dia, cu jemput makan nasi..aku pun tgk lauk mcm best jer..semua fav aku tu..kari ikan utara, sambal belancan and sayur kangkung..sedap nya....aku makan..
ok..aku balik singgah kedai darulsalam kat rumah tu..niat nak beli ayam n yougurt...tapi duit ada rm 7 jer...mana cukup...nak singgah ambik duit malas..aku pun gamble je p...
Bila sampai kat kaunter jual brg basah tu..aku tanya la anay ni..aku ckp nak ayam bah dada...peh tu di geleng2 kepala tak da...aku pun merayu bagai ..aku ajar dia ambik ayam sebelah tu potong lagi..aku cakap aku nak bahagian dada..dia hangguk..senyum....
aku tgk dia potong..kpala hotak btol..annay ni paham tak aku cakap...dia g potong ayam sebelah tu kecik2.. siap timbang...harga rm 7.99..mana aku cukup duit..aku ckp tak nak..aku nak dada jugak..dada ..dada..dada jugak....annay tu tarik muka...apa aku heran...peh tu dia ckp ngan member dia..bebel apa ntah...annay pun potong dada tu..tapi dengan muka ketat yang macam nak lempaq pisau potong kat aku...dia g hempas ayam tu...anyway matlamat aku sampai..dada ayam n yougurt dalam rm 7....dah la tak da mood..dia buat aku benggang plak...

Posted via DraftCraft app

0 comments :