Sep 1, 2012

Salam...lama betul tak menulis..teringin tu ada, tapi entah terlalu banyak cerita hingga tak dapat dicoretkan pun...hehehhehe. Actually dua hari lepas, gigi aku meragam...aku tahu gigi geraham ni mmg tak dapat dipertahankan lagi sebab sebelum ni, banyak maintenance telah dibuat...dah kerap kali pecah...aku pun ada package SLE , so menjadi jadi la sakit dan satu badan macam kena demam...aku dah give up , tak terdaya nak tahan , so aku pergi melaburkan sedikit wang ke klinik gigi IZRA...Alhamdullilah aku berjaya ,berjaya menghadirkan diri ke klinik...Aku penakut kalau bab gigi ni...so agak tak keruan la..Gelisah lain macam....Aku g kat reception, akak tu cakap ramai tgh waiting...aku jeling tengok dalam 4 orang ja....dan dia tanya kalau sanggup tunggu ..kalau sanngup bagi boleh bagi IC.Aku bagi IC n daftar...Alhamdullilah Allah telah mempercepatkan urusan ....dalam setengah jam  nama aku appear kat screen...semua yang waiting tu, semua cabut gigi....Aku dah gabra....Ya Allah ..sakit cucuk ubat kebas tu rasa sehingga ke hari ni...dah kira 3 hari dah......masih terasa sengal di pipi dan gusi....sakit cabut gigi tu pun rasa, tapi sekejap jer.....walaupun klinik ada bagi ubat tahan sakit..bayangkan rasa sakit aku masih rasa....sakit tempat tang dicucuk...sengal , rasa nyut-nyut dan  dtg secara tiba tetapi kerap....aku makan bubur dah 2 hari. Segala open house terpaksa tolak dengan redhanya...Seingat aku dulu, aku ada cabut gigi, tapi tak macam ni....paling lama hari esoknya dah ok.Ini dah hampir 3 hari....Mungkin ini adalah satu amaran yang badan aku dah brtambah lemah ...

0 comments :