Dec 20, 2010

Ini adalah anak-anak aku...hehehhe..kalau anak sedara kira anak kita jugak la...semua ada pe'el masing-masing...si abang ni ala shuffle boy...minat betul kat motor..yang si kakak kat belakang tu pandai sungguh bergaya....pantang ada make up , mau ja dia sapu di muka dan yang si adik kat depan tu...fuhh..macam dato' , hebat betul dia bercakap..semua aku sayang
.
Yang baju ungu tu pun anak aku jugak...dah form 1, manis jer muka....harap2 dapat dia jadi Doctor. i will always pray for u...Baju yellow tu adik dia...kalau menyanyi no. 1, hafal lagi lagu fav dia, dia baru berumur 3 tahun......semua aku sayang

Yang baju merah tu , bukan anak aku . Si baju merah tu my bestfrenz...baju hitam tu dia punya hubby..cute betul diaorg ni..suka aku tengok. semua aku sayang....
Anyway ini adalah diantara orang-orang yang aku sayang...sambung lagi ....

0 comments :