Dec 1, 2010

Ini kakiku, wahai kaki kenapa kau terlalu manja atau adakah aku terlalu lasak melanyak engkau? Ingin kongsikan sesuatu, kadang-kadang banyak sangat benda yang perlu difikirkan.

Masa depan, masa lampau dan sekarang.

Masa depan :
Aku mahukan masa depan yang cemerlang, kalau bolah aku mahu segala-galanya. Aku mahu kaya dan bahagia disamping MR dan kids. Normalkan. Tapi aku mahu lebih dari itu. Luxurious dengan budi pekerti, ibadat, harta dan hati.

Masa lampau:
Amat berharga dan mengajar aku lebih dari segala-galanya. Dan bagi mereka yang tahu aku akan tahu apa yang aku lalui. Tak salah aku bersikap defensive atau selective. Aku percaya hanya dalam 30% dari kamu semua mengalami apa yang aku lalui.

Masa sekarang :
Fikir , kerja dan do it. Do what we have to do. Jangan membebel saja...Don't take things for granted. Tiada jalan mudah untuk berjaya. Aku dah fikirkan sesuatu untuk aku mencapai Masa Depan itu.....

Terlalu sempurnakan....hehehhe

0 comments :