Dec 2, 2010

Semalam 1/12/2010 aku buat chicken lasagna ala2 gitu...aku ingat kan tak menjadi, God bless me MR said approved. Sebelum ni aku buat , tapi maybe tasteless. Actually, gambar di bawah yang separuh masak, sebab aku dah lapo sangat , cilok skit ler...after that aku letakkan balik ke dalam oven kasi cheese tu garing skit.



Sedap Darling, i like it, finger licking good.....
................................................................................................................................................

Hari ini yang memeningkan kepala, tetiba aku terkini migrain pagi ni, mungkin hasil dari kepanasan semalan ( hoh semalam panas :> ) . Cahaya matahari direct ke mata aku semalam dan pagi ini baru terasa pening. Boleh cam tu? Boleh, sbb aku terkena dan merasainya.
Hari ni juga aku telah mengajar akak kat opis aku mencarut. ( in english ) sebab dia selalu tension dan marah-marah, so aku nak upgradekan ayat carutan itu, so aku pun ajar dia mencarut in english..hehehhe

0 comments :