Dec 5, 2010

Memandangkan my mesin basuh kain kecik sangat, so semalam aku g Sg Chua, cuci blanket ler...weekend kan. So tempat ni telah diberitahu oleh my buddy. So, dah lama nak cuba, asyik tetangguh jer...sebelum ni ajak wa g, pun tertangguh, sian wa kan... last-last aku dengan nekadnya pergi dan cuba. Aku suka sangat. Tapi kena bagi masa la dalam 1 jam 30 minit....mbe first time g, terlalu excited sampai pening kepala....syorkan bawa la bahan bacaan atau lappy sementara nak tunggu kain tu....aku g dah agak petang, dalam kepala dok fikir nak g JJ , tapi dah tak sempat sebab kepala dah pening dan hujan dah turun..better aku balik jer...
Tapi masa aku g tu, ada wife n husband, so helpful. First time guna mesin tu, diaorg yang ajarkan. Thanks, ini menunjukkan stranger is not enemy....( bukan semua la )..heheh and " I love to fallin into stranger " statement maut!

Ada 3 mesin cuci bebaju dan 2 mesin cuci blanket, cadar, curtain dan sewaktu dengannya serta 4 mesin dryer.
Mesin basuh bebaju hanya RM 3.00
Mesin basuh kain bebesar hanya RM 3.50
Dryer RM 2.50
Basuh dalam 30 minit dan Dryer 45 minit.
Sediakan syiling 0.50 n 0.20
Bandar Baru Bangi, Ser Kembangan, Serdang dan yang lain tak sempat ingat.

Ada lagi 2 cadar tebal yg akan dibasuh di self laundry

Yang ini dah basuh


0 comments :