Jan 11, 2011

Semalam, lapo lain macam ajer...kepala otak dok pusing2 berfikir nak makan apa...aku g la ke Dapur Mas (DM) dekat Presint 9. Malas aku nak g foodcourt P9 tu, ramai orang. Malu dengan pakai selekeh, almaklumlah budaya orang melayu kita ni, kena pakai sopan dan kena tempat. Tapi aku belasah ajer, ikut suka hati nak pakai apa, so sbb masalah inilah kaki aku melangkah ke DM itu.Sebelum itu aku g petrol pump, g pam minyak dan withdrawal ...
So bila dah sampai aku pun order nasi n tom yam seafood...sementara aku tunggu , aku pun g beli magazine kat kedai sebelah. Thanks God, order dah siap. Ok, aku ke cashier yang agak masam dan kelat itu. Berapa kak? dia tak jawab, aku tengok sendiri kat mesin duit tu, terpapar RM 16.20. ( nasi puith + tom yam seafood)
Mak ai, aku sangkakan RM8.90 ke RM7.90, rupanya....mahal macam hotel. Padahal restoran biasa aje....Aku terdiam dan hulur RM 10 dan RM 10 lagi...Sila lihat pic bawah, betapa spesialnya tom yam ini....actually sedap tom yam ni cuma .......


Dah abis makan

Nasi putih


3 ketul kepah besar = RM10 ( rasanya)


Sebelum dimakan, tomyam dalam bekas kelapa

MAHAL NAK MAMPOS huhuuhuh tak kuasa aku nak layan...

0 comments :