Jul 8, 2011

Pada 6 dan 7 Julai 20011 , aku ada appoitnment di Hospital Putrajaya. Alhamdullilah, senang aku dengar Dr. Mazni cakap yang semua darah aku dah ok. Cuma hormon tiroid yang kurang stabil, tapi masih dalam kawalan. Tak perlu makan ubat untuk itu. So, aku akan jumpa atau datang ke klinik endocrine ni tahun depan la jawapnya..aku bersyukur sangat. Tapi dalam lagi 2 minggu harus lah aku ke klinik ni lagi, tapi klinik rheumato plak. Tengok darah lain plak. Aku berdoa agar semua akan normal balik.

6/7/11
 Ini la kad hospital...buku oppoitnment. Dah nak habis helaian ni dah...tapi sekarang baru nak update cerita dalam blog. Cerita lama2 sudah lupa daaaa...
 Mokcik ni dok tunggu giliran seperti aku
 Bilik E, yang selalu aku kunjungi, blood sucker ramai dalam ni..ngeri

7/7/11
 Kaunter Klinik Medical...
 Ini sebelah Klinik Medical, Klinik Hidung, Tekak dan Telinga
 Ramai jugak orang, specially warga tua
 Board drs pakar
Dah tinggal beberapa pesakit, but still nama aku tidak dipanggil lagi...

0 comments :