Jul 3, 2011

Setelah penat berdiri di tengah panas sepena karnival SPA...inilah hasilnya. Dok fikir mau minum apa.......Haahah...dah dapat White Coffe HazelNut  Sedaapppppp....

kcik dok tengok menu ..mau makan apa hah! ----------------------------->


Ini lah diantara tangkapan yang dapat untuk hari itu.

Khidmat Nasihat yang diberikan adalah sangat tidak membantu. Aku rasa untuk lepasan2 boleh la pergi, tapi untuk penganggur yang mau cari kerja, agak ralat...



Ramai la jugak, lagipun booth nya kecil. Yang mana datang semua tanya, kita beratur ni untuk apa..hahahh Apa la graduation kita ni..memang tak independant, tujuan beratur pun tak tau. Pergi la tanya urusetia dihadapan. Suka buat propa ....

Ahad, aku g jumpa  my buddy.....tgk kete, Mr.Kent buat hal lagi . Dah jadi macam pe'el lama, naik bukit ja, dah sempot, so mbe sebab timing setting tak betul. So, this week tugasan aku betulkan timing Mr .Ken yang dah anropous tu...Malam aku pekena nasi berayani Pakistani kat P15 dengan Saidah. Sedap jugak, Saidah makan Berayani Ayam dan aku order Tandori Kebab dengan mutton curry dan sila lihat dibawah
.
.
.
V
V

 Teh O Masala

Saidah tonton bola. Malaysia kalah dengan China Taipei 2-1, Anyway Malaysia layak ke peringkat ke-2.
p/s : Ada waiter tu macam Shah Rukh Khan tapi size S hahaahahah dan kalau nak tengok makanan tu, sila pergi sendiri ke Kebab and Beryani Restaurant kat Presint 15, dekat Putrajaya. Sedap....

0 comments :