Dec 10, 2012

Hampir 3 minggu aku tak da selera makan...hilang selera tak seperti dulu...mungkin sebab mak aku sakit, hati aku susah sangat....tapi.walaupun aku tak perasan akususahhati, tapi badan aku tahu....ini ni panggil chemistry...hari jumaat tu..aku tak tahan sangat..perut kosong...muntah, muntah, muntah..bayangkan aku turun berat badan hampir 10 kg....takut aku..aku dengar nasihat mak dan kawan kawan..linda n others..aku pun p emergency...aku mmg tak sangka ..niat hati cuma nak drip air jer...akhirnya kena tahan..3 hari 2 malam..
Dari diagnosis doktor pakar..badan aku mungkin tak mengeluarkan steroid...but first yg diorg teka SLEaku aktif..tapi pakar kata tak..aku tak sakit sendi dll..aku cuma muntah, diarhea n hypopigmentation.....alhamdullilah..doc bagi aku steroid...aku dah mula kembali normal..dapat mc dua hari rehat...mmg aku letih dan hilang semangat..sekarang tidak lagi..aku mesti kuat...
Mmg aku kena banyak sabar dan tabah.Aku redha apa yang Allah berikan sbb Dia tahu apa yang aku lakukan dan hadapi....Dengan dugaan ini, aku lebih dekat diri padaNya...Dan Tiada apa yang dapat menandingi kasih sayang dari Allah.....Hidup aku kini lebih tenang dan redha....

Posted via DraftCraft app

0 comments :