Dec 10, 2012

My Mum Sick
Ya Allah hati ini bagai di runtum bila mendengar mak aku dapat kanser paru paru.Berjujuran la air mata....aku tak tahan , kena berkongsi ...aku call Mydarling n my close friend..i tell them....but no tear..because i dun with crying.Dalam kepala aku ni pelbagai- bagai andaian...yang aku tahu, jika aku kehilangan dia...aku rasa hampir separuh jiwa ku pergi bersama.bayangan...masa dia sakit, aku berdoa ..biarlah aku tanggung separuh dari sakitnya itu...Allhamdullilah...mmg ringan sakit mak aku..tapi aku plak masuk ward ....sebab aku pun sakit...mmg tak lalu makan dan tak bermaya..makan muntah...aku tak sanggup melihat dia sakit..tak sanggup dia hadapi dengan kesakitan....biarlah hanya kami yang tahu apa diantara kami berdua.....sesungguhnya Ya Allah..Kau kuatkan semangat ibu ku..berikan ketenangan dan cekal yang tinggi dalam apa jua yang mendatang....

4- Dis-2012 kimo pertama
11-Dis-2012 kimo kedua
dan ada beberapa siri.....


menahan kesakit...In Sha Allah mak..kami sentiasa disisimu....

Posted via DraftCraft app

0 comments :