Dec 14, 2012

Semenjak aku ambik balik pred tu..ya Allah....aku dah makan banyak...kat opis tu mcm faham2 ja aku tengah nak melahap..begitu banyak makan terhidang...pagi..tghari....petang..Alhamdullilah.....tapi..aku akan ajar diri bagaimana nak limitkan diri dari terlebih makan....kalau siang aku makan ...nasi dalam 2 senduk..banyakkan buah...petang pun aku makan juga..jika ada makan free, kalau tak aku cari kat cafe....mlm aku makan biskut peanut butter....biskut tu jadi fav aku skang...itu la rutin makan aku...macam gambar di bawah..comelkan dia....


Hari ni mak aku rasa sedikit letih dan rasa lain macam..biasa la org lepas buat kimo.Aku suh dia rehat ja..sbb semalam dia bukan main aktif....
Routine aku macam biasa..malam masak..malam ni mbe aku masak capati dan sambal capsicum ja la....tertiba berdebar plak aku nak tgk bola...tak mau tgk la....

Posted via DraftCraft app

0 comments :