Dec 11, 2012

Hari mak aku buat kimo untuk kali kedua....aku call, aku berterima kasih pada kak long, dia teman mak kali ini..happy dengar suara diorang...diorg happy..aku pun happy...esok dah start keje...rindu plak kat kawan-kawan kat opis...
Semalam sempat lagi aku berangan dengan Mydarling pasal tukar kete dan duduk rumah sendiri...hahahah kalau berangan mmg best..pada hal saving bukannya ada....
Hari dan semalam aku suri rumah sepenuh masa...dah addict tgk citer filipino..Lagecy tu.....best jugak..emo btol aku tgk.

Mak nenek tgh dok menulis..kalau aku menulis tanpa gambar rasa macam hilang seri...
Alhamdullilah..aku rasa much more better than day before yesterday...pigmentasi pun dah semakin kurang, badan semakin bertenaga..aku harap aku akan kekal sihat...
Seronok kalau badan sihat dan bertenaga, otak jadi cerdas....aku ada planning untuk tahun depan, harap semua akan menjadi..In Sha Allah..Aku Sayang Allah....

Posted via DraftCraft app

0 comments :