Dec 21, 2011


Ermmm, patut la, kadang2 cepat beno aku rasa nak marah, sayu dan tersinggung. Aku cuba nak redhakan perasaan ni, tapi tangkap kepala jadi pening. Cam na nak buat ni? Perlukah aku luahkan semua perasaan hingga boleh menginggung perasaan orang lain demi menjaga hati ni dan penyakit ni ....dulu kalau marah2 pun tak la sampai pening....sekarang tidak lagi....
Kes 1 : Situasi kereta buat hal, aku dok fikir , macamana kalau aku bawa tetiba kereta rosak tgh jalan, memang ada kereta lagi satu, tapi itu Mydarling buat g kerja, dok fikir , dok buat kira2...sampai tertidur. Esoknya bangun pagi terus ngap kepala pening..... 

Kes 2 : Waktu menunggu ubat di farmasi....tetiba aku jadi tension ngan kaunter yang lambat dan terhengeh2....sebelum ni aku tahan, sekarang aku cepat naik temp...pastu terus pening...ish..ish...
Kesannya : Aku dah ambik ubat darah tinggi dan kolestrol plak setelah 9 bulan dengan SLE...


Ubat-ubat baru dan lama...


287 lagi nak tunggu giliran sampai..dah hangin dah 1 bab


Ramai sangat, aku dah macam nak give up...

0 comments :