Dec 10, 2011

Boring betulkan, asyik2 cerita benda yang tidak ada motivasi....tak sedap badan lar, letih lar, tak larat..dan benda-benda yang sakit-sakit ja...tapi nak buat macamana ni la hakikatnya...hari ni pun aku tak larat sangat...baru semalam petang jalan-jalan nak excercise ngan kawan-kawan, hari ni dah tak larat, bangun kul 11.30 pagi....Mydarling asyik tanya..r u ok? berapa kali dah dia tanya....aku ok, cuma biasa la....
Sometimes aku saja bzkan diri dengan pergi window shopping, dengan cara ni dapatla aku bersenama secara tak sengajakan...
Ada perkara yang bermain-main difikiran ni...macamana aku nak buat marketing? ada project baru nak aku buatkan, tapi malu la...jual beg / pouch kat supplier...murah gila...ermmmm...dan ada beberapa lagi project yang aku fikirkan...aku nak buat event management secara kecil-kecilan.....untuk majlis-majlis kecil-kecil ja seperti cukur jambul, tunang, birthday dan lain-lain yang kecil....tapi sometimes aku tak terdaya nak fikir, badan asyik dok letih...tooolooong.....

Gambar selepas dan sebelum
Dua gambar comelkan....aku dah rasa macam Fiona dalam Shrek....

0 comments :