Dec 26, 2011

Cuti 3 hari ni, aku tak plan pun g mana. Memang tak nak keluar, nak tidur puas-puas. Memang puas betol, 3 hari berturut-turut asyik 12 tghari je bangun...
Memang bercuti betul la kali ni, tapi perut aku mmg sentiasa lapar...tak nak la hentam makan nasi atau benda berat ja selalu. Aku ingat doktor pesan, kalau lapar cari buah. Semalam aku paksa Mydarling g sama-sama cari buah, pergi Darulsalam beli buah, dapatlah 2 biji oren, 2 biji epal dan 1 biji mempelam....makan sampai habis malam tu juga....macam mengidam. 
Malam ni pun macam mulut nak mengunyah, pergi Foodcourt P9, cari rojak..nasib ada.....habuan untuk malam ni...Demi nak mengurangkan berat badan , akan ku cuba menepis nafsu durjana...
 Rojak P9 - tak berapa mari, aku tambah kuah rojak Mak bee

Orange Masam - Tambah kuah Mak Bee bagi rasa masam manis

0 comments :