Dec 25, 2008


Aku boring sangat ...aaaa baru aku teringat..aku call saidah ajak kuar g Mines...jala-jalan..kita org g makan malam kat San Francisco Pizza...


Anak dara sorang ni tengah mencari cinta...Dia kata, ada ramai kawan tapi tak menjadi, ntah apa silapnya?? Apa silapnya Saidah..ke, ko memilih nih....

Pizza kat sini, lebih kurang jer Pizza Hut, harga pun lebih kurang jer.
Tapi yang best nyer, kalu kita perlukan diaorg just petik di suis yang telah disediakan ( butang biru tuuu laa ) ..tak payah jerit-jerit macam ni
" Dik-dik!!! Leh bagi akak sos tak?" dengan nada yang nyaring..


Saidah makan Mushroom soup yang rasa tak macam mushroom...
Layan jer la...Aku order Pizza and Garlic Bread bersoskan musroom ( boleh tahan )

Hari ini aku habiskan duit lagi...Bulan ni dah la nak pakai duit. Aku plak buat-buat lupa diri g membeli...Aduhai....macamana nak control nih!!!!

0 comments :