Dec 26, 2008

Alkisahnya...hari ini aku ambik la cuti, dengan harapan dapat aku settle masalah kurters ni...Dengan gumbira nya aku g makan di kedai Mak Siti, pastu aku pun pecut nak ke B.B Salak Tinggi..jauh tau...dekat2 KLIA sana...bahang panas terasa sampai kedalam perut. Dah la aku g makan pastu minum teh ais plak...mual nak muntah semua ada...
Bila dah sampai tu aku ke kaunter...dengan bangga dan senang hati aku g la isi semua borang..
Tetiba akak kaunter tu kata..
" Dik dah ada orang duduk ni...akaun dia aktif "
Aku mula la naik panas...tapi aku tetap cool...Aku pun jawab
" La iye ker...alamak kak saya datang jauh ni, bleh tak akak col dia org"
Akak tu jawab
" ok akak try yer..."
Nak tahu nak kul 2.50 pm...masih tak berjawab...hampeh sungguh..
Aku pun pecut ke Putrajaya...dengan mual nya



Nasib baik dia org entertain aku dengan hemah...Kalu tak aku hemotkan dia org...
Sebabnya...pegawai dia org tak updatekan senarai yang ada...tu yang tersalah bagi kat aku..Tak pa..hari ni pun aku cuti...so rilkes lar....


Ramai customer diaorg, ada yang nak bagi kunci, nak amek kunci..dll


Sebab aku dah mual sangat, aku pun g la urut kaki ....

0 comments :