Dec 11, 2008

Memandangkan, tiada appoitnment dengan Cupid Onli selama 3 weeks, so aku pun buat hal aku. Balik jer dari office, aku terus ke Foot Spa...rasa macam nak urut badan tapi, masa tidak mengizinkan. So aku ambik keputusan urut jer kaki...


Sentuhanmu amat menyenangkan kakiku....Aku akan sentiasa mendekatimu


Wah sedapnya...terasa bagai disyurga...kakiku dibelai dan dimanja..hahaha


Kalu nak cuba boleh, datang la ke Tesco Cheras...Harga amat berpatutan..Sekarang diaorg tengah buat promotion..murah..
Bagi wanita-wanita berkerjaya..cuba lapangkan masa untukmenghilangkan stress anda dengan membelai tubuh anda....sedap terasa...hilang stress

3 comments :

Zaidi Zainal said...

salam......thks for dropping by at my blog.....u ada tanya kan pasal vibrasystem...ada effect pada suis2 di kereta....sebenarnya takda...vibra ni gunanya hanya utk memperbaiki lagi system bunyi utk kereta dan benda ni cuma di lekat kan disekitar pintu, bonet dan lantai kereta saja...utk keterangan selanjutnya boleh call saya ....

Wangi74 said...

hamboi..urut kaki dengan kepalalah paling sedap..

Mummy Aisya said...

Hahahah...memang...tambah-tambah lagi time menstrualkan heeheee