Feb 21, 2012

Aku keluar rumah jam 8.45 am, fuh..dasat, memang tak ada parking di Hospital Putrajaya ..aku dah naik panas..tapi kena kontrol, takut kang Doc ambik bacaan darah...so aku decide, beside aku parking kat hospital, lebih baik aku parking kat Putrajaya Sentral dan naik shuttle van.Ok la, 5-10 min sekali , van akan datang ambik kat Putrajaya Sentral...purata orang yang naik aku tgk 2 org sekali jalan...
Kalau pasal SLE aku. SLE still tgh dok diam...tak aktif, aku harap tak aktif sampai bila2...pred diturunkan dari 12.5mg ke 10 mg..yang lain sama..cuma dalam urine ada protein...tu yang tak best.

Prosidur macam biasa, ambik no daftar.

Macam biasa jugak..no aku ala2 gini..

Ini ala abg yang bawa van shuttle

Van hospital rupa dia gini....

Bawah ini adalah sedikit maklumat megenai Shuttle Van Hospital Putrajaya.

JADUAL PERGERAKAN PERKHIDMATAN SHUTTLE VAN
BAGI HOSPITAL PUTRAJAYA TAHUN 2011



time

*NOTA: Kepada sesiapa yang ingin menggunakan perkhidmatan shuttle van dari jam 6.15 petang hingga jam 10.00 malam atau jika terdapatsebarang kecemasan sila hubungi CALL CENTRE Hospital Putrajaya di talian 83124200 samb. 2302. Sila dapatkan maklumat di Kaunter Info (I) di Lobi Utama, Hospital Putrajaya.




0 comments :