Feb 12, 2012

Ini adalah main reason kulit kepala aku menjadi normal. Dah hampir 3 tahun lama dah aku menghadapi masalah kulit kepala yang teruk sehingga memalukan, akhirnya dengan izin Allah aku dapat mengatasi dengan produk ni. Siapa yang tak malu, mahkota wanita adalah rambut...kalau rambut macam &^%% ,itu ibarat wanita yang tak tau jaga kebersihan .
Begini kisahnya, setelah aku tersedar bahawa rambut adalah aset bagi diriku, aku mula mencari-cari solution untuk memperbaiki kelemahan ini Aku memang nak try pergi YU NAM, tapi mahal teramat....setelah berbulan-bulan aku cuba produk lain pun tak berkesan. Suatu petang aku berjalan sorang-sorang di Alamanda Putrajaya, time tu duit dalam poket tgh tebal, aku pun masuk dalam Salon rambut kat situ. Actually ada 2 salon, tapi aku pilih Heaven tak salah aku. Sekarang dah tutup...hehehhe
So, hair dresser recommended aku buat treatment ni, tak la mahal dalam RM3++. First dia cuci kulit kepala dengan salah satu ubat dari LOREAL, pastu dia stimkan rambut dan last kali dia basuh rambut aku dengan shanpoo ni...proses dalam 2 jam. Aku amalkan shampoo setiap hari dan letak serum setiap 2 hari sekali . 1 botol boleh tahan 3 bulan, sebab rambut aku jenis tak lebat. Dapatla pakai 3 bulan. Hanya 1 botol sahaja alhamdullilah, aku dapat mempertahankan mahkota wanita aku iaitu rambut. Kulit kepala tak seperti dulu lagi. Rambut gugur berkurangan, tapi rambut tak la tumbuh merimbun, just maintain naik skit-skit, atleast ada naik dari dulu yang sentiasa dok mengugur ja..Sekarang dah habis aku pakai. so aku maintain dengan Himalaya Protein Sahmpoo sahaja....http://crushpot.blogspot.com/2012/01/produk-shampooto-be-share.html


Aku beli ni dah hampir 2 tahun lepas..aku simpan botol ni buat sample kalau2 kulit kepala jadi seperti dulu..

0 comments :