Feb 6, 2012

Actually, cuti 2 hari aku dok umah ja....rasa nak keluar, tapi tak tahu nak p mana. Dulu bukan main ligat aku boleh kuar jalan sana-sini. Ada ja tempat nak di tuju , tapi skang aku rasa lebih baik dok rumah. Maybe zaman berjalan aku dah habis kot, dulu seluruh pelosok KL ni aku round...Bila berada di rumah, rasa aman ja....Actually banyak benda yang nak dikemaskan...almaklumlah, aku la tukang kemas dan tukang kelam kabutkan rumah sendiri...
Sabtu...memang tak rasa macam cuti panjang, bangun pagi pun dah kul 12 tghari...
Ahad..ada lunch appointment dengan family fren Mydarling..lepak sampai 4 pm jugak..balik dah ngantuk kekeyangan...syurga dunia betul...sedap betul bini dia masak....memang beza dengan masakan Melayu kita, Pakistani food among the best food in the world...( tapi ku tetap pilih sambal belacan hehehhe)
Isnin....pun bangun nun jauh dari waktu pagi...niat nak g basuh baju, dah hujan pula..terpaksa tunda hingga ke waktu yang bersesuaian....

Ini one of their kids, sangat cakap banyak dan bersungguh2 bila bercakap...actually malu nak ambik gambar makanan, kang apa kata diaorg plak..ni pun tangkap curi-curi..aku rasa, aku bukan born to be blogger hahahha, tapi atleast ada kenangan nak coretkan..kalau tak aku lupa..sebut pasal lupa, mmg lupa, aku tak letakkan appointment terkini g hospital, dah terlepas ambik darah 2.2.2012...sepatutnya aku ada tulis kat banner tepi tu...terlepas sudah...kalau aku letak kat blog ni, aku akan tengok juga appointment tu...jawabnya hari rabu akan ku pergi...ada baiknya blog ni...heheheh

0 comments :