Jun 4, 2011

Demi menyelamatkan kepercayaan suami, aku sanggup redah onak dan duri. Kisahnya begini, kecuaian diri ni, memang memakan diri sendiri. Aku telah hilangkan phone , yang diberi oleh dia. Sebelum dia  bagi dengan berat hatinya dan ada berpesan yang phone kesayangannya ( sbb aku nak phone tu ) . Dia berharap aku jaga dan jangan hilangkan. Sebelum ni dah 2 kali  bg hilang ( dia bagi jugak) . Kalau kali ni masuk 3 kali dah. So, aku terpaksa cari model sebijik macam yang sebelumnya ( sebelum dia tahu ) . Alhamdullilah jumpa, hasil intipan dari kawan-kawan opis dan sendiri. Aku redah dari putrajaya , naik federal highway yang sesak, dan mencari sesuatu dan alhamdullilah jumpa....melalui mudah.com . Walaupun aku terpaksa membayar sendiri, demi menjaga nilai-nilai kepercayaan , aku sanggup tipu sunat. Moga Allah berkat hidup ini.....

1 comments :

mon said...

Patah tumbuh hilang berganti. hilang yg lain, jumpa yg dah hilang....terubat jugak hati...