Jun 6, 2011

Rasa macam ada benda yang tak sudah. Rupanya kerja opis yang banyak belum selesai...aku target minngu ni akan selesai. Ada yang kena habiskan programming , ETL dan tugasan kerja untuk di review.Bercakap pasal kerja, apa target aku? Tahun ni aku rasa nak ambik course programming yang melayakkan aku dengan En.Lah ( tak pa sebut, dia tak baca blog ni ) .Dia tekan keyboard tak tgk pun keyboard ( sama macam Mydarling ) .Aku ni nama jer org IT, tapi tak da ciri-ciri IT pun. Aku kebih suka berniaga. Tapi entah, macamana boleh tersasar hala tuju. Oleh kerana dah terpesong, haruslah aku sesat...hehhehe Anyway, it not the end of your life. Ada banyak lagi perkara yang boleh di explorekan. Business women in IT. Tunggu.....


Setelah penat bekerja, haruslah kena rest....so, mari la kita bersidai..

0 comments :