Jun 28, 2011

Aku ni sekarang memang ada satu habit yang sangat memudaratkan diri sendiri. Perasaan ingin terhadap makanan terlalu menebal. Alahai camana na buat ni. Siang malam pagi petang asyik nak makan. Adakah disebabkan ubat yang aku makan sekarang atau nafsu durjana yang dok goda aku ni. Kadang-kadang terfikir juga , mau senaman balik, tapi takut, kalau terlebih, kang jadi apa pula kat badan ni. Dah la ada penyakit. Serba salah aku dibuatnya. Sekarang aku suka memasak western style. Banyak lagi masakan yang perlu di explore. Semua masakan akan dibawa ke office untuk di beri pada food tester - ramai.

Tengok member-member kat bawah bukan main semangat dok bersenam. Ada size XXS pun turun datang bersenam. Mereka ini mempunyai kesedaran yang tinggi. Bagus betol.

 Kiri-Kanan Goyang

0 comments :