Jun 15, 2011

Pernah tak dengar kawan-kawan mengadu domba pasal lelaki/boyfren/suami mereka ? Bukan mereka saja, aku pun pernah mengadu domba pasal Mydarling pada Mybuddy.
Tapi, walaupun kadang-kadang aku sendiri tak faham dengan perangai lelaki, tapi yang aku tahu pasal kelemahan diri ni, aku tak tahu nak menyampah dengan lelaki ini.. Walaupun seribu kali lelaki ini buat salah, aku tetap mengabdikan diri padanya. Dan aku selalu tertunggu-tunggu apa yang nak dikatakan olehnya ( dengan harapan ) . Paling aku tunggu ayat power. Contoh " Darling, you no need to cook tonite, i will bring you to dinner at your favorite place", " Let's we check in to the hotel nearby",  "I will give you some extra money for this month"....hahahhaha.....walaupun lelaki ini mukanya macam pecah rumah, tapi bila ayat-ayat power ini keluar, muka pecah rumah boleh jadi istana...keh keh keh....
Tapi adakah selalu lelaki ini akan mengeluarkan kata-kata manis...aku rasa hanya sebelum dimiliki sahaja..selepas dimiliki ,  telefon pun tak angkat lagi kena warning daaa....

P/S : Girls, don't aspect much from the men.

0 comments :