Jun 13, 2011

Semalam aku ada buat home spa. Ok jugak rasanya. Bagi suri rumah atau yang bekerja yang tidak mempunyai masa atau berkenderaan, bukan alasan untuk tidak menjaga diri ya...Aku selalu dok g buat refleksologi ni pun , kena jugak penyakit, tambah lagi yang tidak menjaga kesihatan dan kebersihan diri. Beza refleksolgi dan spa massage ini amat beza. Kalau refleksologi , yang Allah sakit beno urutannya, tukang urut tu akan betul-betul tekan urut sampai demam  ( badan aku la ), kalau yang tahan ok.
Kalau spa massage pula, sangat rilek dan tenang. Ikutlah massage dari mana, kalau aku suka yang Bali . Thai punya pun ada, tapi agak keras. Kalena Mobile Spa ni, akan datang rumah . Ikut masa kita la. Dia akan sediakan lilin, wangian, katil ( portable ) dan muzik. Aku buat kat living room, kalau yang ada anak , ramai orang, elokla massage kat bilikkan. Lebih afdal ....Urutan satu badan, top to toe, sangat sedap. Sangat profesional. Bertauliah lagi....
Selepas urut, immediately, aku g la makan dengan kawan aku ni.( Kalena Mobile Spa )..lepas tu g terus rumah Fish alone. Ajak Mydarling , dia tak nak pegi sebab kena jaga kedai ( http://goldstarmsia.blogspot.com ) . So lone ranger...Fish baru melahirkan anak lelaki. Congrats...sangat comel macam muka mak dia sebijik. Bila aku nak mengandung? Teringin plak nak anak-anak yang comey macam tu.....

0 comments :